קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל מיועד לחברות יצוא ומשווקים המעוניינים להרחיב את הפעילות השיווקית שלהם בחו"ל. הקידום נעשה בדרך כלל לאתרים בשפה האנגלית, במונע החיפוש גוגל (Google.com). בדיוק כמו בישראל, קידום אתרים בחו"ל מצריך ידע וניסיון נרחבים בקידום אתרים בגוגל ובמנוע החיפוש בינג.

הפוטנציאל השיווקי של השירות הזה אדיר ביחס לאמצעי שיווק אחרים. דוגמה מהשטח:

שיווק באמצעות הצבת דוכן בכנס בחו"ל

השקעה של 60 אלף ש"ח בהטסת עובדים לתערוכה בחו"ל (המחיר כולל הצבת דוכן בסיסי בכנס שבמדינת היעד, מזון, בית מלון וטיסות). מה הושג: כמה לידים קרים, נוכחות (חשוב), חשיפה קצרה (יום או יומיים), חשיפה במדינה אחת בלבד. אורך הפעילות – חודש ימים, כולל הכנות.

שיווק באמצעות קידום אתר בחו"ל

השקעה של 60 אלף ש"ח בשנה (5000 ש"ח בחודש) לטובת קידום אתר בחו"ל. בחלק מהמקרים, המחיר כולל הקמת אתר אינטרנט. מה הושג: חשיפה ארוכה (ללא הגבלת זמן), חשיפה במדינות רבות בעולם, אורך הפעילות – שנה.

ההבדלים בין קידום אתרים בחו"ל לבין הצבת דוכן בכנס

נתון   כנס בחו"ל   קידום אתר בחו"ל
עלות 60 אש"ח לכנס 60 אש"ח עבור 12 חודשי קידום
תקופת החשיפה מספר ימים מתמשכת (שנים)
הימצאות בחו"ל במדינת הכנס בכל העולם
לידים כמות מוגבלת כמות בלתי מוגבלת
עד כמה מדיד 70% 90%
החזר השקעה בחלון זמן מוגבל בלבד בכל זמן נתון לאורך כל התקופה
רציפות והשפעת שנה קודמת
מהלך חדש בכל שנה תהליך רציף, מתמשך ומתעצם (עבור משנה לשנה)

כפי שאתם רואים קידום אתרים בחו"ל משתלם הרבה יותר, מאשר הצבת דוכן בכנס בחו"ל. הנתונים דומים גם בהשוואה לאפיקי שיווק אחרים (שלא נאמר פרסום) כמו פרסום באינטרנט, פרסום במדיה חברתית או פרסום מסורתי. הדרך הזולה ביותר לפרוץ לחו"ל עם מוצר או שירות, זה אסטרטגיה שיווקית באמצעות קידום בגוגל, בינג ומנועי חיפוש נוספים. קידום אתרים בחו"ל זאת גם הדרך הקצרה ביותר להגיע אל הלקוחות במכל העולם – רק מרחק של חיפוש בגוגל של מה שאתם משווקים.