פרסום צימרים

פרסום צימר: כל האפשרויות וכיצד נכון לנצל את התקציב

פרסום צימרים הוא הדרך להגיע אל קהל היעד בצורה יעילה ורווחית. המטרה של הפרסום היא להוציא כספים כדי להכניס יותר כספים. בחלק מהמקרים נדרש תשלום מראש ובחלק מהם התשלום מתבצע על פי תוצאות או על פי הפניות.

מהן האפשרויות העומדות בפני בעלי הצימרים? על כך בכתבה.

פרסום צימרים

פרסום באתרי צימרים

רבים מהגולשים הישראלים משתמשים באתרי הצימרים כדי לחפש אחר הצימר המתאים עבורם. באתרים השונים מוצגים הצימרים בקטגוריות שונות לרבות: מיקום בארץ (צפון, דרום וכו'), צימרים לזוגות או משפחות והמפרט שישנו במקום.

פרסום צימרים באתרים המיועדים לכך יכול להוביל לחשיפה גבוהה, אך חשוב לשים לב לעלויות ולבחור את האתר או האתרים הנבחרים בקפידה.

ישנם אתרים אשר מציעים פרסום צימרים בעלות נמוכה ויש אתרים המציעים לפרסם בחינם. האתרים עם הפרסום בחינם יכולים להיות טובים, אך צריך לשים לב כי אלו בדרך כלל יבקשו תשלום בעבור כל הפניה. יש לשים לב לכלל העלויות, לתנועה של האתר ולשים לב לאותיות הקטנות של ההסכם מולו.

פרסום צימר בבוקינג

פרסום צימר באתר בוקינג יכול להיות יעיל כשבעל הצימר יתבקש לשלם אחוז מכל הזמנת צימר.

גם כאן, חשוב לבחון את היתרונות, החסרונות ולדאוג שבסופו של דבר יישאר תשלום ראוי בעבור השירות וישאיר רווח לבעלי הצימר.

קידום צימרים בגוגל

קידום אורגני בגוגל זה להביא את האתר למקום גבוה בתוצאות החיפוש.

לקידום בגוגל ישנם שני יתרונות מרכזיים: האתר גם מגיע למקום גבוה ואנשים מוצאים אותו באופן טבעי כשכל פניה הולכת לעסק ללא מתן עמלה לצד ג׳.

היתרון השני הוא שהקידום מחייב טיפול מתמיד באתר, מה שבעקיפין או באופן ישיר גורם לכך שהוא משאיר רושם טוב יותר על המתעניינים ומעלה את אחוזי הסגירה.

החסרון הגדול בקידום צימר בגוגל זאת התחרות הקשה – אלפי צימרים נמצאים בתוצאות החיפוש ומעליהם אתרי צימרים ואתר בוקינג. זה מחזיר אותנו לחשיבה מחודשת – פרסום צימרים באתרי צימרים ובוקינג הוא כנראה היעיל ביותר מבחינה כלכלית וגם הפרסום המהיר ביותר.

פרסום צימרים בגוגל אדס

ישנה אפשרות לפרסם צימרים באופן ממומן. כלומר, לשים מודעת פרסום בגוגל ולשלם בעבור כל "הקלקה" או על כל כניסה לאתר. אפשרות זו יכולה להביא לקוחות, אך חשוב לדעת כי העלות של כל לחיצה יכולה להגיע לעשרות שקלים כשהדבר לא מבטיח סגירת לקוחות.

רגע לפני יציאה בקמפיין פרסום צימרים יש לבחון את היתרונות, החסרונות והתקציב שיידרש כדי להגיע למטרה ולמילוי הצימר.

שיתופי פעולה ורשתות חברתיות

אנו חיים בעולם דיגיטלי וכשאנחנו מדברים על פרסום צימרים אנחנו לא יכולים להתעלם מנושא שיתופי הפעולה. הדבר אומנם דורש לא מעט עבודת שטח, אך בניהול נכון של התהליך, התוצאות יכולות להיות מעולות. הדבר יכול להתבצע מול משפיעני רשת, מפורסמים וקבוצות פייסבוק שונות.

כאן יש לשים לב כי לא כל פרסום צימר ברשת החברתית (ולא בכל רשת חברתית) אומר שישר יגיעו עשרות לקוחות לעסק. יש לתכנן את המהלך, להציע מבצע מתאים, לבחון היטב את ההוצאות ולנהל נכון את שיתוף הפעולה.

פרסום צימרים בעיתונות

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי בו הכל קורה בלחיצת כפתור, ולמרות זאת יש שיבחרו באפשרות של פרסום צימרים בעיתונים.

היתרון של אפשרות זו הוא בייחודיות, שהרי מעטים בוחרים לפרסם בדרך זו. עוד יתרון הוא ביכולת לפנות לקהל יעד ספציפי אשר נחשף למודעה ואף להציע מבצע ספציפי שיכול להתאים לעסק.

פרסום צימר בעיתון יכול להיות גם יקר מאד ולכן יש לבצע חישוב מקדים, לראות האם ישנה התאמה לתקציב ורק אז לצאת לדרך.


פורסם ב: מאמרים


telegram email twitter linkedin facebook whatsapp whatsapp