קידום אתרים בחו"ל
קידום אתרים בחו"ל מיועד לחברות יצוא ומשווקים המעוניינים להרחיב את הפעילות השיווקית שלהם בחו"ל. הקידום נעשה בדרך כלל לאתרים בשפה האנגלית, במנוע החיפוש גוגל – Google.com.
בדומה לקידום בישראל, קידום אתרים בחו"ל מצריך ידע וניסיון בקידום אתרים בגוגל ובמנוע החיפוש בינג.
הפוטנציאל השיווקי של השירות הזה אדיר ביחס לאמצעי שיווק אחרים. דוגמה מהשטח:
שיווק באמצעות הצבת דוכן בכנס בחו"ל
השקעה של 60 אלף ש"ח בהטסת עובדים לתערוכה בחו"ל (המחיר כולל הצבת דוכן בסיסי בכנס שבמדינת היעד, מזון, בית מלון וטיסות). מה הושג: כמה לידים קרים, נוכחות (חשוב), חשיפה קצרה (יום או יומיים), חשיפה במדינה אחת בלבד. אורך הפעילות – חודש ימים, כולל הכנות.
שיווק באמצעות קידום אתר בחו"ל
השקעה של 60 אלף ש"ח בשנה (5000 ש"ח בחודש) לטובת קידום אתר בחו"ל.
בחלק מהמקרים, המחיר כולל הקמת אתר אינטרנט. מה הושג: חשיפה ארוכה (ללא הגבלת זמן), חשיפה במדינות רבות בעולם, אורך הפעילות – שנה.
ההבדלים בין קידום אתרים בחו"ל לבין הצבת דוכן בכנס
נתון | כנס בחו"ל | קידום אתר בחו"ל |
עלות | 60 אש"ח לכנס | 60 אש"ח לשנה |
תקופת החשיפה | מספר ימים | מתמשכת ונבנית לאורך שנים |
הימצאות בחו"ל | במדינה, בעיר הכנס | פוטנציאל בכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט |
לידים | כמות מוגבלת | כמות בלתי מוגבלת |
זמינות כלים למדידת הצלחה | 70% | 90% |
החזר השקעה ROI | בחלון זמן קצוב, הולך ופוחת | בלתי מוגבל, תהליך צמיחה אקספוננציאלי |
רציפות והשפעת שנה קודמת |
מהלך חדש כל כמה זמן | תהליך רציף ומתמשך |
כפי שניתן לראות בטבלה קידום אתרים בחו"ל משתלם הרבה יותר, מהצבת דוכן בכנס.
הנתונים דומים גם בהשוואה לאפיקי שיווק אחרים (שלא נאמר פרסום) כמו פרסום באינטרנט, פרסום במדיה חברתית או פרסום מסורתי.
הדרך הזולה ביותר לפרוץ לחו"ל עם מוצר או שירות, זה אסטרטגיה שיווקית באמצעות קידום בגוגל, בינג ומנועי חיפוש נוספים.
קידום אתרים בחו"ל זאת הדרך הקצרה ביותר להגיע אל לקוחות חדשים מכל העולם – המרחק בין המקלדת של המשתמש לבין תיבת החיפוש בגוגל.
פורסם ב: מאמרים