קידום אתרים הוא הפרסום החדש

פעם היינו הולכים לקולנוע בגלל הפרסומות: הקצב שלהן היה שונה ומיוחד מכל ז'אנר שהכרנו עד אותו יום. המימד הוויזואלי התחדש מפרסומת לפרסומת ואפילו שפת הסאונד דיברה אלינו בקולות שטרם הכרנו. ניתן לומר שהיה מדובר באפיק פרסומי חדשני ומרגש.

עם השנים, מהפכת התקשורת הציפה את חושינו עד כדי קושי אמיתי להפתיע ולרגש את קהל היעד הצרכני.

כיום, לא רק שאנשים לא מחפשים אחר תוכן פרסומי באופן אקטיבי, הם אף משתדלים להימנע מן העומס החזותי ומשפע המידע. לכן, קידום אתרים בגוגל הפך כיום לקרקע פרסומית פורייה מאוד.

שיווק דיגיטלי

קידום אתרים שמתבצע בחוכמה מאפשר למפרסם להעביר את המסרים השיווקיים באופן עקיף כמעט, כך שיחלחל לתודעתו של הגולש מבלי ליצור עומס חושי או רגשי.

החשיפה היום יומית כמעט לתוכן מטלטל בכלי התקשורת השונים, הן אם דרך תשדירים טלוויזיוניים, שלטי חוצות או מלל בלתי פוסק ברדיו, מעייפת את קהל היעד.

מתקפת המידע הזו מתבצעת ללא בחירה אמיתית ובשל כך גוררת עמה קהות ואדישות לתוכן. לעומת זאת, כאשר אדם מחפש את התוכן הרצוי לו והמתאים לצרכיו, הוא פתוח יותר לקלוט ולהפנים את המסרים המועברים לו.

קיים דמיון רב בין זרימת מידע לתנועת כלי רכב בכביש: ככל שיסללו יותר כבישים, כך יעלה מספר המכוניות הנוסעות בהם. אז איך מתגברים על העומס?

באמצעות קידום אתרים אורגני ניתן לאתר את קהלי היעד לכל אתר, ולנתב את התנועה בהתאם. אחת מדרכי הניתוב מוכרת גם בשם אופטימיזציה, המתייחסת לביטויי המפתח הנדרשים והגדרת הנושאים המאפיינים את תחום עיסוקו של האתר. מחקר מעמיק של מילות מפתח מייצר תנועה מסודרת ויעילה של גולשים, הנשענת על הביטויים שמחפשים הגולשים במנועי החיפוש.

דרך נוספת ומשמעותית, החשובה לניתוב מקסימאלי של תנועת הגולשים אל האתר היא התוכן עצמו. מקדם אתרים יעיל עושה שימוש בתכני האתר כדי לייצר זרימה של גולשים ממנועי החיפוש השונים אל האתר. האפשרויות הללו פותחות בפני המפרסם דלתות לעולמו של הגולש, שמלכתחילה מתעניין בתוכן המוצע לו, ועל כן מושפע בקלות רבה יותר מקהל יעד אקראי.


פורסם ב: מאמרים


telegram email twitter linkedin facebook whatsapp whatsapp